Ara SAGE200c és SAGE200 Advanced Edition i volem explicar-te algunes de les noves funcionalitats que pots aprofitar, perquè segur que t’interessen.
- Outlook 365
Si tens Microsoft Office365 ara pots gestionar els correus electrònics de l’Outlook relacionats amb el client, proveïdor i els seus respectius contactes.
A l’executar l’opció Outlook 365 es mostren els correus rebuts i enviats corresponents al compte de correu informat al client, proveïdor, contacte….
- Gestió d’alertes
Es disposa d’un configurador avançat d’alertes per definir processos que revisen automàticament l’aplicació i en acomplir les condicions establertes es genera un avís per a cada un dels usuaris que la tinguin activada.
- Assistent Virtual ALISIO
Al marge superior dret de la teva aplicació, hi ha Alisio, un potent assistent que t’ajudarà en la gestió diària de la teva empresa, et permet automatitzar processos i entre altres funcionalitats podràs fer cerques en l’aplicació i revisar les pendents.
- Cerca de menú i barra lateral
Pots fer cerques d’opcions tant de menú com de la barra lateral. Prem sobre la icona “lupa” i escriu el nom de l’opció que vols localitzar, per exemple “client”. Observa la diferència en els resultats, es mostren sobre en color gris les opcions de menú trobades i en text lila les opcions de la barra lateral. Recorda que a través d’Alisio pots fer també cerques de dades.
- Mapes d’operativa
Els mapes d’operativa són fluxos de treball que estan agrupats segons la gestió a realitzar: Vendes, Compres, Comptabilitat …, permeten accedir de manera més àgil a les diferents operacions.
- Quadres de Comandament
Nous quadres de comandament per prendre el pols del teu negoci a l’instant.
Cada departament o àrea del teu negoci disposa del seu propi Quadre de comandament, obtens en cada moment una imatge del teu negoci a través d’indicadors gràfics i llistes de valors relacionades.
Des del propi indicador podràs accedir a les dades i veure la taula relacionada, fins i tot pots ordenar i establir filtres en la pròpia taula.
- Multi-selecció de registres
La multi-selecció et permet seleccionar diversos o tots els registres d’un manteniment per executar determinats processos. Trobaràs disponible aquesta funcionalitat en les Comandes i Albarans de vendes.
- Informes Word
Aquesta opció et permet la generació d’informes en format Microsoft Word. Podràs adaptar aquests informes a les necessitats de la teva empresa.
Disposes d’Informes Word en els manteniments d’Ofertes de clients i contractes de clients. Accedeix des del panell lateral apartat “Informes”
- Gestor d’exportacions a Excel
Per potenciar al màxim la usabilitat i funcionalitat amb Excel tens disponibles en tots els manteniments en format llista el gestor d’Exportació a Excel.
Per exportar les dades tal com apareixen a la pantalla prémer Exportar, això vol dir que si a la llista de registres s’ha aplicat algun filtre la informació que s’exporti serà aquesta.
Si el que vols és configurar una exportació prem l’opció Modificar “Segons dades en pantalla”, s’obrirà així la finestra per configurar l’exportació.
- Actualització i Importació des d’Excel
Es disposa d’una opció per Actualitzar o Editar els registres a través d’un plantilla Excel.
A través de la importació, utilitzant unes plantilles predefinides en format Excel, pots afegir nous registres de clients i articles, aquestes plantilles estan incloses en l’aplicació. Hi ha diferents guies segons el tipus de registre a importar.
- Si ja tens SAGE200c et passem a Advanced Edition sense cap cost de llicències ni manteniment, només ens ho has de demanar.
- Tràmits activació de claus, validacions, parametritzacions i formació no inclosos.
- Si tens Murano o alguna col·lecció anterior de SAGE no esperis més i demana el pressupost de migració a SAGE200 Advanced Edition per poder disposar de totes aquestes millores.
- Si tens SAGE200 Advanced Edition i necessites que et formem o activem alguna d’aquetes funcionalitats, truca´ns i t’ajudarem.