A Btic ens hem fet Agents Digitaltzadors Certificats per ajudar als nostres clients a poder sol·licitar i gaudir de la subvenció del Kit digital.

Punts clau a tenir en compte.

Es disposarà de diferents convocatòries per cada un del segments:

  • Segment I: petites i mitjanes empreses de 10 a 49 empleats.
  • Segment II: petites empreses o microempreses de 3 a 9 empleats.
  • Segment III: petites empreses, microempreses o autònoms.

Quan es pot sol·licitar el Kit Digital?

El primer pas és registrar-se i fer l’autodiagnòstic, encara que la convocatòria per la teva empresa no estigui oberta

El termini de presentació es divideix en tres convocatòries:

  • 15 de març del 2022: primera convocatòria d’ajudes per al Segment I de fins a 12.000€, PIMES de 10 a 49 empleats.
  • 2 de setembre 2022: segona convocatòria d’ajuts de fins a 6.000€ per empresa per al Segment II (empreses de 3 a 9 empleats).
  • Desembre 2022: darrera convocatòria d’ajuts de fins a 2.000€ per al Segment III (autònoms).

Aquests terminis conclouran en el moment en què s’esgotin els pressuposts establerts per a cada segment. Per això pot ser que aquestes convocatòries s’avancin.

Es poden contractar serveis diferents?

Sí. El bo de Kit Digital permet contractar tots els serveis necessaris per a la teva empresa sempre que les solucions digitals es trobin establertes al programa i s’ajustin a les ajudes definides per a cada segment.

Es poden fer servir les ajudes del Kit Digital per substituir alguna solució digitalitzadora que la meva PIME ja tingui?

Sí, però has d’acreditar que la solució digital que esculli suposarà una millora funcional respecte als serveis digitals que ja tingui la teva empresa. És a dir, que la solució digital que se substitueixi no pot comportar el progrés dels serveis o les funcionalitats de la solució digital existent.

Trobaràs tota la informació i solucions a https://btic.cat/kit-digital

Per a qualsevol dubte truca´ns i estarem encantats d’ajudar-te.

Categories: Btic