Next Generation EU – Pla Kit Digital, un programa per a la transformació digital de pimes y autònoms
Som el teu Agent Digitalitzador Certificat
en aquesta pàgina tens tota la informació actualitzada de com des de Business Tic Consultoria et podem acompanyar a la digitalització de la teva empresa subvencionada amb el Kit Digital
Què és?
El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té per objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.
A qui va dirigit?
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites i mitjanes empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyen a qualsevol sector o tipologia de negoci.
Com aconseguir el bo digital?
Si compliu les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital que us permetrà accedir a les solucions de digitalització.
Tria les solucions digitalitzadores del Kit Digital
Selecciona la que necessitis i consulta com et podem ajudar des de Btic.
Nova actualització de les Bases Reguladores Ordre TDF/435/2024, de 9 de maig de 2024, per la qual es modifica l’Ordre ETD/1498/2021, de 29 de desembre,
S’incorpora la possibilitat d’adquirir un equip pel segment III (menys de 3 empleats) amb un import màxim de 1.000,00 € i un sol equip. Puesto de Trabajo Seguro
S’incorporen 2 nous segments
- Segment IV. Medianas empresas de entre 50 y menos de 100 empleados*. 25.000€
- Segment V. Medianas empresas de entre 100 y menos de 250 empleados. 29.000€
S‘afegeixen nous apartats per aquests segments:
- Servicio de Ciberseguridad Gestionada.
- Gestión de clientes con IA asociada,
- Business Intelligence y Analítica e IA asociada,
- Gestión de procesos con IA asociada
Com demanar el bo Kit Digital
1. Registrar-se a l’àrea privada de www.acelerapyme.es i completar el test d’autodiagnosis, no trigaràs més de 10 minuts.
2. Consultar la informació disponible de les solucions de digitalització del programa Kit Digital, on podràs escollir-ne una o vàries de les que ofereixen els agents digitalitzadors.
3. Sol·licitar l’ajuda a la seu electrònica de Red.es (sede.red.gob.es).
Un cop disposis de l’ajuda:
1. Accedir al catàleg d’agents digitalitzadors adherits de www.acelerapyme.es i seleccionar l’agent amb el que es volen realitzar les solucions digitals.
2. Posar-se en contacte amb els agents digitalitzadors i subscriure l’ “acord de prestació de solucions de digitalització”.
Descarrega aquí:
- Bases reguladoras de la concesión de ayudas para la digitalización.
- Actualización de las bases reguladores de concesión de ayudas para la digitalización (29/07/2022).
- Actualización de las bases reguladores de concesión de ayudas para la digitalización (11/05/2024).
- Anuncio de adhesión para digitalizadores.
- Resolución de revocación parcial del anuncio de adhesión de agentes digitalizadores.
- Convocatoria pymes (de 10 a menos de 50 empleados).
- Convocatoria pymes (de 3 a menos de 10 empleados).
- Convocatoria pymes (de 0 a menos de 3 empleados)
- 4ª Convocatoria comunidades de bienes, sociedades civiles y explotaciones agrarias de 0 a menos de 50 empleados.
Si ja tens el bo digital…
A red.es hi ha disponible tota la documentació pel tràmit de teu bo digital.
En aquesta Plataforma podràs trobar tota la informació relativa al teu bo digital i als Acords que elaboris. Podràs navegar per les diferents seccions fent clic a les opcions de menú de la barra superior (Inici, Gestió Bons, Acords, Bústia, Les meves representacions).
A continuació, et deixem una breu guia de les accions i els seus accessos:
- Com veure l’estat del meu val?Accedeix a la secció “Gestió Bons” i, al desplegable, prem “Estat i saldo”.
- Com puc donar-me d’alta si sóc un representant legal o voluntari?Accedeix a la secció “Gestió Bons” i, al desplegable, prem “Alta com a representant”. Omple les dades del Beneficiari i selecciona l’opció a què pertanyis.
- Com veure l’estat dels meus acords?Accedeix a la secció “Acords” i, al desplegable, prem sobre allò que vulguis consultar: “En elaboració”, “Firmats” o ”Cancelats”).
- Com veure les notificacions i/o comunicacions, encara que m’arribin via correu electrònic?Accedeix a la secció “Bústia” i, al desplegable, prem sobre l’opció desitjada. A l’apartat “Notificacions” veurem aquelles notificacions que afectin directament el Beneficiari i, a l’apartat “Comunicacions”, aquelles, que, tot i no requerir una acció per part del Beneficiari, afecten algun dels Acords en què participa.
- Com editar el meu usuari?Accedeix a la secció “Les meves Representacions”, fes clic sobre el teu document i modifica els camps que correspongui.
- Què cal fer en cas de consulta, dubte o incidència? Consulta la Guía de usuario o les Preguntas Frecuentes. També podràs accedir al Centre d’Atenció a Usuaris a través dels mitjans següents. De seguida resoldran els teus dubtes!
- Telèfon: 900 909 001
- Email: info@acelerapyme.gob.es
- Horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 18:00h.
Requeriments per ser beneficiari
- Ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l’Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014
- No estar en situació d’empresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d’alta al cens de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
- No superar el límit d’ajuts de minimis.
- Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Acelera Pyme i disposar de l’avaluació de Maduresa Digital d’acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Acelera Pyme. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnóstico)
Si compliu les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital que us permetrà accedir a les solucions de digitalització.
L’import màxim es detalla a la següent taula, i dependrà del tamany de la teva empresa:
Segments de beneficiaris | Import bo digital |
Segmento I. Pequeñas empresas entre 10 y menos de 50 empleados | 12.000 € |
Segmento II. Pequeñas empresas o Microempresas de entre 3 y menos de 10 empleadoss | 6.000 € |
Segmento III. Pequeñas empresas o Microempresas de entre 1 y menos de 3 empleados y personas en situación de auto-ocupación | 2.000 € |
Segmento IV. Medianas empresas de entre 50 y menos de 100 empleados | 25.000 € |
Segmento V. Medianas empresas de entre 100 y menos de 250 empleados | 29.000 € |
Categoria de solució de digitalització | Segment III 0 < 3 empleats | Segment II 3 < 9 empleats | Segment I 10 < 50 empleats | Segment IV 50 < 100 empleats | Segment V 100 < 250 empleats |
---|---|---|---|---|---|
I. Sitio web y presencia en internet | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 2.000,00 € | —- | —- |
II. Comercio electrónico | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 5.000,00 € | 5.000,00 € |
III. Gestión de redes sociales | 2.000,00 € | 2.500,00 € | 2.500,00 € | 5.000,00 € | 5.000,00 € |
IV. Gestión de clientes | 2.000,00 € (1 usuario) | 2.000,00 € (1 usuario) | 4.000,00 € (3 usuarios) | 10.000,00 € 10 usuarios | 14.000,00 € 14 usuarios |
V. Business Intelligence y Analítica | 1.500,00 € (1 usuario) | 2.000,00 € (1 usuario) | 4.000,00 € (3 usuarios) | 7.000,00 € 10 usuarios | 8.000,00 € 15 usuarios |
VI. Gestión de procesos | 2.000,00 € (1 usuario) | 3.000,00 € (3 usuarios) | 6.000,00 € (10 usuarios) | 15.000,00 € 20 usuarios | 18.000,00 € 25 usuarios |
VII. Factura electrónica | 1.000,00 € (1 usuario) | 2.000,00 € (3 usuarios) | 2.000,00 € (3 usuarios) | 3.000,00 € 6 usuarios | 3.000,00 € 6 usuarios |
VIII. Servicios y herramientas de oficina virtual | 250,00 €/usuario (hasta 2 usuarios) | 250,00 €/usuario (hasta 9 usuarios) | 250,00 €/usuario (hasta 48 usuarios) | 250,00 €/usuario (hasta 99 usuarios) | 250,00 €/usuario (hasta 116 usuarios) |
IX. Comunicaciones seguras | 125,00 €/usuario (hasta 2 usuarios) | 125,00 €/usuario (hasta 9 usuarios) | 125,00 €/usuario (hasta 48 usuarios) | 125,00 €/usuario (hasta 99 usuarios) | 125,00 €/usuario (hasta 232 usuarios) |
X. Ciberseguridad | 125,00 €/dispositivo (hasta 2 dispositivos) | 125,00 €/dispositivo (hasta 9 dispositivos) | 125,00 €/dispositivo (hasta 48 dispositivos) | 125,00 €/dispositivo (hasta 99 dispositivos) | 125,00 €/dispositivo (hasta 232 dispositivos) |
XI. Presencia avanzada en Internet | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 5.000,00 € | 5.000,00 € |
XII. Marketplace. | 2.000,00 € | 2.000,00 € | 2.000,00 € | — | — |
XIII Servicio de Ciberseguridad Gestionada | — | — | — | 200,00 €/dispositivo (hasta 99 dispositivos) | 200,00 €/dispositivo (hasta 145 dispositivos) |
XIV. Gestión de clientes con IA asociada | — | — | — | 18.000,00 € 10 usuarios | 24.000,00 € 15 usuarios |
XV. Business Intelligence y Analítica e IA asociada | — | — | — | 8.000,00 € 10 usuarios | 8.000,00 € 15 usuarios |
XVI. Gestión de procesos con IA asociada | — | —- | — | 16.000,00 € 20 usuarios | 19.000,00 € 25 usuarios |
XVII. Puesto de trabajo seguro | 1.000,00 € /dispositivo (máximo 1 dispositivo) | — | — | — | — |
Contacte amb amb nosaltres i t’ajudem
Per a qualsevol consulta relacionada amb el Kit Digital, ens podeu escriure a kitdigital@btic.cat
Per a més informació contacta amb nosaltres especificant a l’assumpte ‘Kit Digital’ i indicant en quina solució estàs interessat.